female tennis star sorana cirstea

Sport365: La ce varsta ai inceput sa practici tenisul? Cine te-a dus prima oara la tenis?
Sorana Cirstea: Am inceput tenisul la 4 ani. A fost o pasiune a parintilor mei, pentru ca la vremea aceea erau la televizor mereu meciurile lui Stefi Graff cu Monica Seles, si s-au gandit ca e un sport foarte frumos si indicat pentru o fata.

Sport365: Care sunt cele mai mari performante ale tale de pana acum?
Sorana Cirstea: De mica am avut rezultate, am iesit campionana nationala la 10, 12 ani. La 14 ani am castigat un fel de campionat mondial pentru juniori, Orange Bowl. Apoi am trecut direct la 18 ani, nu am mai jucat nici un turneu de 16 ani. La 14 ani eram in prima suta la junioare. De asemenea, finala de la Budapesta de acum o luna, a fost un rezultat foarte bun pentru mine.

Sport365: Care este lovitura ta preferata?
Sorana Cirstea: Reverul. De mica m-a ajutat tot timpul in momentele cheie, e lovitura care e cea mai constanta, adica tot timpul ma pot baza pe ea.

Sport365: Ce suprafata de joc preferi?
Sorana Cirstea: Jocul meu a fost un joc agresiv tot timpul si de aceea mi-a placut hardul. In schimb, crescand pe zgura si avand rezultate foarte bune si pe aceasta suprafata, pot spune ca o am la inima si pe ea. Pe iarba am jucat foarte putin, abia astept sa joc la Wimbledon. Toate suprafetele au ceva special, dar parca hardul se potriveste cel mai bine jocului meu.

Sport365: In ultima perioada ai reusit sa castigi multe meciuri desi ai fost condusa cu 1-0 la seturi. Care este secretul?
Sorana Cirstea: Eu tot timpul incep putin mai greu meciul, apoi dupa ce imi intru in mana, ma simt mult mai bine. Dupa ce pierd primul set, incerc sa ma concentrez mult mai bine.

Sport365: Ce ai vrea sa imbunatesti in jocul tau in perioada urmatoare?
Sorana Cirstea: Tot timpul e ceva de imbunatatit, niciodata nu o sa fiu perfecta. In primul rand vreau sa-mi imbunatatesc serviciul, care e o arma foarte buna la fete. Apoi as vrea, ca jocul de picioare si dreapta sa fie mai constante. La toate, chiar si la rever e ceva de imbunatatit. In general, as vrea sa am un joc cat mai complex.

Sport365: Te descurci foarte bine pe serviciul adversarei. Ce poti sa ne spui despre acest lucru?
Sorana Cirstea: Imi place destul de mult sa returnez, si atunci, pun foarte mare baza pe retur si cred ca s-a vazut treaba aceasta. Acum trebuie sa pun baza si pe serviciu, pentru a reusi sa-l valorific in momentele importante.

Sport365: Ce poti sa ne spui despre turneul de la Budapesta?
Sorana cirstea: A fost un rezultat neasteptat si unul dintre cele mai importante turnee la care am fost vreodata. Trecerea de la juniori la seniori e destul de grea si nu ma asteptam sa fac pasul chiar atat de repede. La Budapesta nu am pus nici un fel de presiune pe mine si nu m-am gandit la rezultat. Pur si simplu, am mers sa joc si s-a vazut chestia asta. Am jucat foarte relaxata, mi-am dorit foarte mult sa castig si asta a contat.

Sport365: Dupa finala, Dulko a vorbit foarte frumos despre tine. Te asteptai la lucrul acesta?
Sorana Cirstea: In general ea este o sportiva cu foarte mult fair-play si foarte agreabila ca si persoana. La inceput i-am opus rezistenta, apoi insa nu am mai putut. Insa cred, ca si ea a plecat cu o amintire foarte frumoasa de la acest turneu.

Sport365: Ce poti sa ne spui depre turneele de la Fes si Istanbul? Ce s-a intamplat acolo de ai iesit atat de devreme din concurs?
Sorana Cirstea: Am avut o oarecare, nu pot sa zic cadere in joc, insa la mental a fost problema. La Budapesta nu am pus nici un fel de presiune, pur si simplu m-am dus sa joc. In schimb, la Istanbul ma gandeam ca trebuie sa fac rezultat si cred ca asta a fost exact ce nu trebuia sa fac. La Fes am jucat destul de bine in calificari, insa in turul 1 nu am reusit sa ma adun deloc, pur si simplu nu m-am recunoscut iar adversara a profitat din plin. Iar la Istanbul am avut foarte multe sanse, am avut 3-1 si 40-0 cu Tatishvili, dar am avut fluctuatii in joc. Adica jucam trei game-uri bine, apoi trei game-uri cadeam si asta s-a vazut. Cred ca diferenta a facut-o mentalul, am pus singura presiune, care nu cred ca era necesara.

Sport365: Care este obiectivul tau la Roland Garros?
Sorana Cirstea: Jucand la juniori, obiectivul meu este acela de a castiga turneul si chiar ma duc motivata sa fac acest lucru. Insa in tenis, niciodata nu se stie ce se intampla. La Paris o sa fiu printre favoritele principale iar toata lumea o sa traga sa ma bata si o sa fie destul de greu. Dar sper ca o sa fac fata cu brio.

Sport365: La ce turnee o sa participi in perioada urmatoare?
Sorana Cirstea: Dupa Roland Garros o sa joc la un turneu de 50000$ in Franta. Apoi o sa merg direct la Wimbledon pentru calificari.

Sport365: La inceputul anului erai in afara primelor 300 de jucatoare, acum esti in primele 200. La sfarsitul sezonului unde ai vrea sa te afli in clasament?
Sorana Cirstea: Sa de-a Domnu in prima suta, apoi cat mai in fata. Eu sunt sigura ca daca am incredere si joc asa in continuare, o sa vina si rezultatele, pentru ca daca ai un joc bun si rezultatele vin apoi.

sorana cirstea picture
tennis oops sorana cirstea
sorana cirstea oops
the sorana cirstea
hot sorana cirstea
female tennis sorana cirstea
tennis star sorana cirstea
sorana cirstea tennis player
sorana cirstea

No comments:

Post a Comment